Emoticon Tahi Pesbuk | downgila

Thursday, January 03, 2013

Emoticon Tahi Pesbuk

shah iskandar rozita smiley tahi facebook poop emoticon facebook

Gua perati je dua tiga hari ni. Gua perati je. Penuh pesbuk dengan emoticon yang fresh dan hangat dan digemari hipster hipster pesbuk. Emoticon gambar tahi.

Habis kalau boleh semua status, komen gambar, komen status, komen apa semua kau nak letak emoticon tahi. Gua belum cuba lagi. Tapi budak budak ni buat gaya macam seronok pulak gayenye.

Apa yang seronok sangat gua tak tahu lah emoticon tahi ni. Gua hari-hari berak pun tak ada tengok tahi sendiri. Kadang kadang tu ada lah sekali dua. Tapi selalunya tak lah. Gua hanya fokus pandang depan saje. Jadi tak tahu apa yang seronok memandang tahi.

Jadi, gua harap ada la sekor dua hipster tolong perjelaskan isu kenapa pesbuk gua penuh dengan emoticon tahi ni sekarang. Dekat mana seronok dia dan kenapa semua tempat pun kau nak letak emoticon tersebut? Tak ada emoticon lain dah?

Mark Zuckerberg pun satu. Ejas koding pesbuk buat sambil lewa. Buat la emoticon muka Azwan Ali, boleh jugak gua buat bahan gelak. Ni buat emoticon tahi.

Lepas ni kalau ada member member lu orang post lagi emoticon tahi tu lu suruh diorang baca entri ni. Kah kah kah.

Dasar tahi.

Tags: tutorial emoticon smiley tahi taik facebook how to make a poop smiley facebook Cara Membuat Emoticon Poop Di Facebook 2013

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...